Business

Free Domain 1k ඹ්නද?

සුභ දවසක් කියා පුර්ඵනා කරනවා.මම මේ දවස් වල පාඩම් කරන නිසා මට Blog 1 ට වැඩ්ය Post දාන්න බැරිවේයි.මොකද මම මේ වසරේ O/L ව්භාගයට පෙනි සිට්න නිසා.මට ඉඩ ලැබේන සැම මෝහොතකම ඹබ හට New Post 1ක් දාන්නම්  මම අද කියන්න යන්නේ කොහෙමද free domain (.com,.org,.net) ගන්නේ කියලා.හරිම සරලයි කරන්ඩ තියෙන්නෙ පොඩ් දෙයයි.
මම දැන් දෙන Web Site 1 ට ගොස් මෙතනට කොටන්න Sign Up ව් යාහලුවන් 9 දෙනේක්ව සම්බන්ද කල යුතුය.


 ඊළග Post 1 දි Free Web Host ගැන කාඵා කරමු ............
Free Domain 1k ඹ්නද? Free Domain 1k  ඹ්නද? Reviewed by Irusha Hasantha on 5:58 AM Rating: 5

5 comments:

  1. හරි අපිට කියලා දෙන්න කලින් ඔයා .com/.net/.org ඩොමේන් එකක් අරං මේ Blog එක දාලා පෙන්නන්නකෝ.ඔයත් Blogspot එකේ ඉන්නේ ඇයි ඔය Domain වල නොදා?

    ReplyDelete
  2. මම ත් අද තමා ලියාපදිoජි උනේ.අත් හදා බලන්න තමයි දැම්මේ

    ReplyDelete
  3. හරි ගියොත් අනිවාර්ය්‍යන් කියන්න.. අපිත් කරලා බලන්නම්...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. පිරමීඩ යෝජනා ක්‍රමයක් වත්ද? . හැබැයි සම්බන්ද වෙන යාලුවන්ට නම් ගෙවන්න වෙයි වගෙ.........

    ReplyDelete

Advertisement

Powered by Blogger.